Často kladené otázky

Vieme, na čo sa najčastejšie pýtate. Odpovede na najčastejšie kladené otázky preto predkladáme “ako na dlani”.

Vrátenie tovaru

Otázky ohľadom objednávok (proces vybavenia, Česko, platba a doprava)

Zľavové kupóny a darčekové poukazy

Na koho sa mám obrátiť, keď potrebujem radu, alebo pomoc?

Neváhajte a obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý je k dispozícii v pracovné dni vždy od 8:00 do 15:30 na telefónnych číslach +420 777 701 001, +420 731 650 991 a na emailu: info@kabelka.sk.


Ako vrátiť tovar, ktorý sa mi nepáči / nehodí?

Tovar, ktorý sa Vám nepáči, alebo nehodí môžete vrátiť do 14 dní. Nepoškodený a nepoužitý tovar nám prosím zašlite spolu s kópiou faktúry a vyplneným formulárom pre odstúpenie od zmluvy (k stiahnutiu ho nájdete nižšie).

Je možné vrátiť jeden kus z objednávky?

Áno, je to možné. Stačí vo formulári o odstúpení od kúpnej zmluvy uviesť o aký konkrétny tovar sa jedná.

Kam mám tovar zaslať?

Všetok tovar prosím zasielajte na adresu:

Reklamačné oddelenie Kabelka.sk
FAMITO spol. s r.o.
Kladská 1093/8a
500 03 Hradec Králové

Česká republika

Kedy mi prídu peniaze za vrátený tovar?

Do 14 dní od doručenia odstúpenia od zmluvy. Väčšinou však čiastku odošleme oveľa skôr.  Prosím, nezabudnite uviesť číslo bankového účtu do formulára na odstúpenie od zmluvy.

Doručili ste mi iný tovar, ako mám teraz postupovať?

Za túto komplikáciu sa veľmi ospravedlňujeme. Prosíme, kontaktujte čo najskôr náš zákaznícky servis – prostredníctvom e-mailu: info@kabelka.sk alebo telefonicky: +420 777 701 004, +420 731 650 991. Situáciu preveríme a navrhneme Vám riešenie.

Ako mám postupovať, ak chcem tovar reklamovať?

Snažíme sa poskytovať Vám len ten najkvalitnejšie tovar. Ak sa napriek tomu stane, že tovar je chybný, zaistíme Vám opravu, výmenu alebo vrátenie sumy.

Tovar zašlite na našu adresu spolu s vyplneným reklamačným formulárom (pozri nižšie):

Reklamačné oddelenie Kabelka.sk
FAMITO spol. s r.o.
Kladská 1093/8a
500 03 Hradec Králové

Česká republika

Viac informácií o reklamácii nájdete v našom Reklamačnom poriadku.

Za ako dlho bude moja objednávka vybavená?

Objednávky prijaté v pracovné dni do 12 hodín najčastejšie expedujeme ešte v ten istý deň. Najneskorší termín expedície je najneskôr do 48 hodín (v pracovných dňoch).

Dodáváte tovar aj do Česka?

Ano – pokračujte na naši českou verzi eshopu: kabelka.cz.

Ako môžem objednaný tovar zaplatiť?

  • Platba kartou / Rýchlym bankovým prevodom – tovar zasielame ten istý alebo nasledujúci pracovný deň..
  • Klasickým bankovým prevodom – tovar zasielame po pripísaní čiastky na náš účet.
  • Na dobierku – tovar zasielame ten istý alebo nasledujúci pracovný deň.

Podrobnejšie informácie o doprave a platbe.

Môžem si zásielku vyzdvihnúť osobne?

Áno, je to možné. Po uhradení platby, objednávku pripravíme a zašleme Vám správu, že si ju môžete vyzdvihnúť.

Tovar si môžete vyzdvihnúť v pracovných dňoch od 7:30 do 15:00 v našej prevádzke na adrese Famito, spol. s r.o., Kladská 1093/8a, 500 03  Hradec Králové, Česká republika (žltá budova s ​​nápisom FAMITO, hneď vedľa prívesov Trojan).

Akým dopravcom si môžem nechať zaslať svoju objednávku?

Využiť môžete tieto služby:

  • Zásielkovňa: 2,90 €, doručenie na výdajné miesto
  • Najvýhodnejšie doručenie na adresu (GLS, Remax, UPS): 3,90 €
  • Slovenskej pošty: 4,45 €

Alebo je možné si objednávku vyzdvihnúť u nás na prevádzke v Hradci Králové (pozri Môžem si zásielku vyzdvihnúť osobne?).

U objednávky nad 40 euro u nás máte dopravu zadarmo.

Kedy budem mať dopravu zadarmo?

Dopravu zadarmo má u nás každá objednávka nad 40 euro.

Kde nájdem zľavové kupóny?

Každý víkend u nás prebiehajú rôzne akcie. K nim pridávame ešte sezónne akcie. Sledujte náš Magazín, Facebook nebo Instagram pre aktuálne informácie

Je možné na Kabelka.cz zakúpiť darčekový poukaz?

Áno, je to možné. Poukazy ponúkame vo variante pre dámy, alebo pre pánov v hodnote 12 €, 20 € nebo 40 €. Pre prehliadnutie darčekových poukazov kliknite SEM.